Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro pronájem SLAVOBRAN od pujcovnaslavobran.cz jejímž provozovatelem je

Ing. Jan Škráček, se sídlem Brno, IČO 09910093, (dále jen „dodavatel“)

Doba pronájmu:
Standardní délka pronájmu slavobran jsou 3 až 4 dny na 1 akci. V případě pronájmu na víkend je předání/dodání dopravcem v předem dohodnutý den, většinou je to čtvrtek nebo pátek a vrácení v pondělí (první pracovní den po dni konání akce) nebo po dohodě.

V případě prodloužení nebo pozdnímu vrácení slavobrány o každý 1 den se připočítává 50 % z celkové ceny půjčovného.

Pravidla půjčovny a výdej a vrácení dekorací:

Dodavatel – osoba, která zapůjčí předmět nájmu oproti finanční úhradě

Objednatel – osoba, která si zapůjčí předmět nájmu od dodavatele a za tuto zápůjčku zaplatí finanční úhradu

Doručením poptávky přes rezervační formulář na webových stránkách dodavatele provádí objednatel závaznou rezervaci. Do 3 pracovních dnů bude rezervace dodavatelem potvrzena emailovou zprávou s dalšími pokyny a faktura s výzvou k platbě za objednanou slavobránu.

Vybraná slavobrána bude blokována pro zvolený termín až po uhrazení faktury.

V emailu s potvrzením rezervace má objednatel poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně kontaktujte dodavatele.
Zároveň bude objednateli vystavena faktura ve výši půjčovného se splatností 10 dnů (dále jen „faktura“) (pokud se dodavatel a objednatel nedohodnou jinak). Po uhrazení faktury se stává rezervace závazná.

Průběh vyzvednutí slavobrány

Slavobránu si vyzvedněte na adrese Uherské Hradiště, Havlíčkova 160, v předem domluveném čase. Vyzvednutí v jiné dny než je obvyklé, je nutné si domluvit individuálně předem. Vrátit slavobránu můžete pouze v pondělí v předem domluveném čase, aby bylo možné slavobránu připravit pro další zapůjčení (pokud nebylo dohodnuto jinak).

Po objednavateli bude také požadována vratná zálohu ve výši ceny pronájmu dané slavobrány, která bude součástí zálohové faktury. Záloha bude vrácena v plné výši pokud bude slavobrána a její příslušenství vrácena bez poškození, pošpinění nebo nebude odpovídat stavu původnímu. Záloha bude vrácena na bankovní účet objednavatele do 7 dnů po doručení slavobrány zpět k dodavateli.

Pro Uherské Hradiště a okolí do 10 km je doprava tam i zpět zdarma v předem domluvený den a čas.

Je také možné využít přepravce PPL nebo Zásilkovna pro zbytek ČR a Slovenska dle ceníku na webu v sekci DOPRAVA A PLATBA.

Částka za dopravu se připočítává k celkové ceně pronájmu.

Slavobrány je také možné nainstalovat a demontovat. Účtujeme 500 Kč za každý jeden úkon. Využít lze i samostatně pouze montáž nebo demontáž. Cena dopravy po ČR je 7Kč / km.

Částka za montáž/demontáž a doprava na místo a zpět se připočítává k celkové ceně pronájmu.

Slavobránu si prosím zkontrolujte ihned při převzetí. Převzetím souhlasíte, že slavobrána byla předána v pořádku nepoškozená, neznečištěna a v počtu dílů, který jste si rezervovali. Dodavatel neodpovídá za škodu způsobenou neodbornou manipulací a užíváním.

Pokud objednavatel objeví závadu nebo nesrovnalost v počtu zapůjčených dílů slavobrány je nutné dodavatele okamžitě informovat aby mohlo dojít k nápravě. Takovou slavobránu není možné dál používat!

Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Jak užívat předměty nájmu

          1. nenechávejte slavobrány na dešti a stát na mokru

          2. v případě konání akce venku je nutné zapůjčené předměty nebo jejich části. které nejsou určeny pro styk s vodou nebo pro venkovní použití chránit před vlivem počasí a včas uklidit do suchého prostředí

           3. slavobrány nijak neupravujte k obrazu svému

           4. slavobrány před vrácením vždy rozmontujte a uveďte do stejného stavu jako vám byly doručeny

Nevrácení a poškození dekorací

V případě ztráty jakéhokoliv kusu je nutné dodavatele informovat ihned po zjištění. Stát se to samozřejmě může, ale v případě, že budou slavobrány dále rezervovány, museli bychom tuto situaci obratem řešit a mohlo by to poškodit zájemce po vás.

Objednatel odpovídá dodavateli za poškození a opotřebení slavobrán jejich nesprávným užíváním.

V případě nevrácení, zničení či poškození dekorací je objednatel povinen způsobenou škodu dodavateli nahradit, a to v plné výši hodnoty zničeného zboží. V případě ztráty, znečištění či zničení zboží je cena stanovena za jeden kus a to následovně:

– Slavobrána HEXAGON varianta 1 – 8 000 Kč

– Slavobrána HEXAGON varianta 2 – 8 000 Kč

– Slavobrána KRUH varianta 1 – 8 000 Kč

– Slavobrána KRUH varianta 2 – 8 000 Kč

– Slavobrána TROJÚHELNÍK varianta 1 – 8 000 Kč

– Slavobrána TROJÚHELNÍK varianta 2 – 8 000 Kč

– 20 m světelný drát – 300 Kč

– dobíjecí baterie 35 Kč/ks

– znečištění 200 – 1000 Kč

Veškeré pokuty a náhrady za škody mohou být soudně vymáhány.

Objednatel nesmí slavobrány sám upravovat nebo opravovat.

Dodavatel je oprávněn si náhradu za ztrátu poškození nebo znečištění dekorací, smluvní pokutu nebo storno poplatek započíst oproti složené vratné záloze.

Objednatel je povinen nahradit i škody, které na dekoracích způsobí třetí osoby.

Objednatel se zavazuje uhradit dodavateli veškeré náhrady za ztrátu nebo poškození slavobran a pokuty za prodlení s vrácením do 3 dnů od jejího vyčíslení.

Při vyzvednutí slavobrány předloží objednatel objednávku. Dopravu v případě osobního odběru si zajišťuje objednatel sám.

Změna objednávky a storno podmínky:

  • Objednávka je považována za závaznou v momentě odsouhlasení obchodních podmínek v posledním kroku rezervačního formuláře na webu pujcovnaslavobran.cz.
  • Zrušení objednávky je možné pouze e-mailem, rozhodující je datum přijmutí e-mailu.

 

Storno poplatky:

nad 60 dní před konáním akce činí storno poplatek 0 %

60-31 dní před konáním akce činí storno poplatek 25 %

15-30 dní před konáním akce činí storno poplatek 50 % (pokud objednatel najde náhradníka, nebude poplatek účtován)
14-0 dní před konáním akce činí storno poplatek 100 % (pokud objednatel najde náhradníka, nebude poplatek účtován)  

Do počtů dní se nezapočítává den konání akce.

Storno poplatek bude započten oproti složené záloze. Rozdíl mezi složenou zálohou a storno poplatkem bude zaslán zpět na bankovní účet objednatele uvedený v emailu o zrušení závazné rezervace.

Žádost o zrušení objednávky musí být zaslána na email info@pujcovnaslavobran.cz.
Objednatel může požádat o přesunutí rezervace na jiný termín. Pokud je v požadovaném termínu slavobrána volná, je toto posunutí rezervace pro objednatele zdarma. Pokud je v požadovaném termínu slavobrána rezervována pro jiného klienta a objednatel si nenajde u dodavatele vhodnou alternativu slavobrány, která je volná, jedná se o zrušení objednávky, které se řídí podmínkami v předcházejících odstavcích.

Zrušení rezervace ze strany dodavatele, je možné, pokud nájemce neuhradí celou částku udanou na faktuře do 10 dnů od vzniku objednávky. Dále pak pokud ho k tomu vedou nepředvídatelné události (živelná pohroma, ztráta/nefunkčnost předmětu nájmu, aj.) v tomto případě pronajímatel vrací celou částku objednavateli. Za způsobenou škodu nedodáním slavobrány nebereme zodpovědnost.

Pokud dojde před odesláním faktury ke změně cen, platí vždy ceny sjednané při objednání.

Dodavatel si vyhrazuje právo kontaktovat objednavatele, ohledně pravosti a ověření objednávky.

Objednatel odesláním rezervačního formuláře potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu výše uvedených obchodních podmínek.

S platností od 1.1. 2025